יום חמישי, 9 באפריל 2020

המאמץ להפוך את הגלגל

הפסיכולוגית שלי אמרה, דיכאון זה כמו גלגל.
אני מנסה לגרום לגלגל הזה להתקדם בכיוון טוב וחיובי יותר.
במהלך המאמצים יש לי 3 חוקים:
1. לעשות את כל המאמצים לדבוק בשגרה ולו"ז (במקרה שלי, הלו"ז יותר בכיוון של רשימת משימות עם זמנים מוגדרים רק להתעוררות, ארוחות ושינה). חוץ מזה אני משתדלת לשלב בלו"ז גם עבודות של ריפוי בעיסוק, עיסוק בסדר וניקיון וגם קצת פעילות גופנית (מה שלא חסר עם פעוטה שמנסה ללכת).
2. לשמור על ההגיינה והטיפוח.
3. לצרוך תכנים חיוביים ומבדרים.

במהלך החוק השלישי אני עושה כל מיני דברים, לאחרונה סיימתי את העונה השלישית של מאושרות והיום גם ראיתי (בבית) את הסרט המעולה של "קדימה". הוא מצוייר, וממש עשה עבודה טובה לדעתי. חבל שאני לא יכולה לצאת החוצה ולשלם על כלל החוויה של הצפייה.


ריקמה של פיקאצו (הבת?) ותמונה שנצבעה עם טושים (💁).
כרגע אני ממשיכה לעבוד על הכרטיסיות לבת שלי והן מתקדמות לא רע. קצת מרגישה שאיבדתי חשק בכלל לעשות משהו בגלל הדיכאון אבל הצעדים בתחילת הפוסט כן עוזרים לי, כך אני מרגישה. מקווה מאוד שבעתיד הקרוב אוכל לשתף שאני מרגישה טוב עם הרבה אנרגיות וחשקים. או לפחות, קצת יותר.


💟

4 תגובות:

  1. האושר מתחיל בניצחונות קטנים. נראה שאת מיישמת את זה לא רע, בהתחשב במצב הרוח הלאומי.

    השבמחק
  2. האנגלים קוראים לגישה המאמינה בחתיכות קטנות של "אושר" - לברך את הבכרות הקטנות או אותם דברים קטנים. והרי אלוהים נמצא בפרטים, כידוע. חג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. הם כנראה יודעים על מה הם מדברים באנגלית, תודה רבה. גם לך.

      מחק