יום שישי, 24 באפריל 2020

אני מודה

24.4.2020
אני מודה על
1. שאני מרגישה בסדר יותר הבוקר
2. שהגענו לחמים בשלום
3. שעבר עליי לילה די טוב
4. שיש לי חברה טובה כמו קרן
5. על האפשרות לשמוע מוזיקה שאני אוהבת 
6. שיש לי בעל טוב כמו דור
7. שהשן שלי פחות כואבת
8. שדור החזיר אותי הביתה בלילה בשלום
9. יש שוקולד
10. אחלה קפה

25.4.20

אני מודה על
1. שהלילה עבר בסדר
2. שהיום הקודם עבר טוב
3. שהספקתי לנקות לא מעט
4. שאנשים התעניינו לשלומי והיו שם בשבילי
5. שהקפה יצא טוב
6. שיש אוכל
7. נולדה לי בת בריאה שמתפתחת היטב
8. בעלי מסתדר אצל ההורים שלו
9. אני מרגישה עכשיו בסדר סה"כ
10. אני יכולה להקשיב לשירים שאני אוהבת

2 תגובות:

  1. איזה יופי! אני מעתיק לכאן בית ופזמון משיר שעניינו בדיוק אותן ברכות קטנות שמעניקות לנו כוח ועוצמה -
    When upon life’s billows you are tempest tossed,
    When you are discouraged, thinking all is lost,
    Count your many blessings name them one by one,
    And it will surprise you what the Lord hath done.
    Count your blessings, name them one by one;
    Count your blessings, see what God hath done;
    Count your blessings, name them one by one,
    And it will surprise you what the Lord hath done

    השבמחק