יום חמישי, 27 בפברואר 2020

מנגות


כרגע בפרק 21. אביר מהגזע האנושי מתגלגל למפלצת בצורת גור חתולים OVERPOWER, ואחרי שנהפך ל"חיית המחמד" של אלפית בעלת חזה דאבל E שמסתובבת בתחתונים כי כנראה לא קיימים כמעט בגדים שמתאימים למידות הלא מציאותיות שלה אפילו בעולם המנגה- הוא מתחיל לבנות את ההארם הפנטזיה שלו...
דיימ זה כל כך טראש. קוראת רק בשביל הצחוקים. להנאה מקסימאלית, מומלץ למי שכבר בקיע קצת ביפנית, הומור יפני ופארודיות על עולם ה-RPG...


כרגע בפרק 8. גיבור שנלחם בשד אימתני וחזק במשך עשור שלם (???) חוזר ובגדול, מפתיע את כולם לא רק בעצם העובדה שהוא אשכרה בחיים אלא גם במראה צעיר בהרבה... (כנראה על כל שנה איבד שנה מהמראה, אנערף).
כרגע אחת המנגות שצוברות פופלריות, והאמת לא מפתיע, כי היא דווקא ממש מוצלחת עד כה, עד כמה שכל הנושא של הפנטזיה DND חרוש כבר מכל הכיוונים. תסמוך על היפנים שידעו לנצל כל חור כמו שצריך.


אה, זה היה ממש חמוד. מנגת יורי (לסביות) עם ציור לא רע, וגם די קצרה.


כרגע בפרק 100- ואלוהים כמה שאני מתה על כל פרק ופרק!! כל כך התפנגרלתי כשיצאה האנימה! סופר מומלץ.


מנגה של 21 פרקים בערך. הולי שיט בכיתי בסוף כל כך זה לא חוקי הדבר הזה
כאילו, ליטרלי, באמת לא חוקי.
אל תעשו דברים כאלה בבית...


פרק 46, מנגה מתוקה על בחורה שנגררה לעולם אחר שדומה, איך לא, לעולמות DND למיניהם (וכמובן נהפכת לסוג של גיבורה ומוקד לתשומת לב). עדיין, זה ממש חמוד, שוג'ואי כזה.


פרק 29. עוד מנגה מעולה שממליצה עליה בחום. הציור מדהים, הדמויות מעניינות ואפילו טראמפ מככב שם 9: לא אופתע אם בקרוב גם נשמע על אנימה בדרך. מה שכן, כבר מזהירה שיש שם לא מעט תכנים קשים, וזאת מנגה מאוד אלימה מכל המובנים... פיזית, מילולית, מינית, התעללות וביריונות, הכל שם. למי שקשה לו עם תכנים כאלה, לא להתקרב.


במנגה הזו נתקלתי פעם ראשונה עוד כשהייתי ביפן בקיץ שעבר, וממש התלהבתי והמשכתי לקרוא. בגדול זאת מנגת אימה קצת פסיכית, ובעיקר טרגית. האיורים מאוד חמודים ומואה כאלה, אבל התכנים מאוד אלימים. מי שאוהב את השיט הזה, מומלץ בחום, גם המנגה ממש לא ארוכה.


פרק 10. מנגת שוג'ו חמודה, עוד עולם DND (אני אוהבת פנטזיה פסדר? פסדר), בחורה שנקלעת למערכת יחסים אלימה ופרטי גרועה סופגת ביריונות ושבירה של העצמי, עד שראש הפרטי מועיל בטובו לזרוק אותה החוצה, שמיד אחרי זה היא פוגשת במי שעתיד להיות האביר השחור שלה... ללא... הסוס...
אין. אין סוס.
לא ברור הקטע הזה.


"לא מייצרים עוד מנגות כאלה" - לגמריי, לא מייצרים עוד מנגות כאלה ): אחת המנגות הרומנטיות הכי טובות שקראתי, ע"י מנגקה בחסד. אחח, קלאסיקה. כאילו חזרתי שוב פעם לכיתה ה' לתקופה של נשים קטנות... או עלובי החיים של כיתה ז'...


מנגות שכן מייצרים וטוב שכך- בפרק 25 שלה. מנגה מדהימה על מערכת יחסים בין בחור המתקשה חברתית לבחורה אספרגרית (אקא אוטיסטית) ומתמודדת נפשית. גם פה התכנים לא קלים, אבל לדעתי שווה קריאה לכל מי שהנושא מסקרן אותו ואוהב מנגת דרמה טובה שסובבת סביב מערכת יחסים אחת עיקרית (לעומת בארה נו טמה ני, שעוסקת במס' מערכות יחסים ראשיות במקביל).

💟

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. החלטתי לחזור בשנית אל הפוסט, ובפעם השניה הבנתי שהפוסט בעצם לא מספר סיפור אלא ממליץ על ספרי/יצירות מנגה שונות. תודה

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק