יום חמישי, 27 בפברואר 2020

שלום עליכם מלאכי השלום...

למרות שחכמינו אומרים שטוב להיות צנוע וענווה, יש ישראלים שלא מרגישים צורך מיוחד להסתיר את העובדה שהם בני מלך המלכים ומתנהגים בהתאם.
כך, למשל, רבים יוצאים החוצה אל רחובות ישראל, לאחר חופשה נחמדה באיזו ארץ אסייתית עלומה יותר או פחות, עם הכתר (קורונה) הנוצץ שלהם...
משרד הבריאות, כולו מסונוור וחושש מהבוהק, מבקש להתחיל מלשינון אזרחי (שבאופן מפתיע, עובד) וכמו שוטרים הולכים ומתייצבים מול דלתות הארמון של בני המלכים האלה, כדי לוודא שישארו בבידוד.
וכל מה שיש לאותם צדיקים לומר זה...
זין. זה כל מה שיש להם לומר.
זין עם יריקה יפה כזו לפרצוף של נציגי המשרד.
עכשיו רק ניתן לתהות, האם אותם צדיקים לפחות יטרחו להתחסן, כשהחיסון סוף סוף ישווק? או שיקרה אותו סיפור כמו בהלת השפעת השנתית? (60 חולים נפטרו, וכשאנשים התחילו למות פתאום נזכרו שחסרים חיסונים).
ולמי שתהה, כבר רצות בעולם שמועות על כך שהקורונה צפוייה להישאר עמנו עוד זמן מה, אבל בסופו של דבר כנראה רק הזמן יגיד. בלהתחשב בנתוני התמותה של המגיפה (יותר -1700, כמובן ממשיך לעלות) עדיף לנו למגר אותה כמה שיותר מהר ולא לתת לה את ההזדמנות להשתכלל.
לכן, רבותיי.
תישארו בפאקינג בידוד ותפסיקו לתת לבן זונה הזה לנצח כושלראבק, במיוחד אם לא בא לכם להמשיך להידקר למשך עשרות השנים הקרובות בגלל וירוס שאתם, בכבודכם ובעצמכם, עזרתם להפיץ!

תגובה 1: