יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

You can't always get what you want

אתמול הלכתי לפסיכולוגית וזאת הייתה פגישה מאוד טעונה מבחינתי. תחושת הריקנות מחמירה ואני מוצאת שאין לי שום רצון לעשות ולהתקיים. תחושת האובדן שחוויתי בחודש האחרון כאילו לקחה ממני מטרת חיים שכמעט הייתה בידיי.
אני מסתכלת על כל אלו עם הבטן ההריונית והסבל והתסכול של ההריון והילד הראשון, ומרגישה איך האש של הקנאה שורפת כל רצון קטן אישי שלי, משקיטה כל קול של רציונאל.
אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה! אני כל כך רוצה! אבל אני לא יכולה. לא עכשיו.
עם התחושות האלה הלכתי ועשיתי את מה שרוב הבחורות המתוסכלות מהחיים שלהן הולכות לעשות- שופינג ולישון. דור צחק שאני עושה את זה גם כשאני מרגישה טוב. ואולי יש אמת בדבריו, אבל זאת לא מלווה בתחושה שאת חייבת משהו, כל דבר שהוא, למלא את הריק הזה שבך.
ופה רק נותר לי להודות שאני לא חולת מין או מכורה לסמים קשים, מי יודע איפה הייתי מוצאת את עצמי עכשיו.


I feel you Cuddy

2 תגובות:

  1. אחד הדברים (הנואשים) שעשיתי בזמנו כדי למלא ריקנות אישית שלי היה "להידחף" לבן הזוג שלי לתחביב שהכי יקר לו. זה מילא אותי בעשייה וחשק אבל אותו זה רוקן ואולי כמעט עלה לנו בזוגיות. לקח הרבה זמן עד שיצאנו מזה... אם תרצי אפרט לך במייל במה מדובר.
    בכל מקרה, התכוונתי לכתוב שיגיע משהו שימלא את החלל הזה - אבל אין מה למהר, אין מה להכריח. הכל יגיע בזמנו ובמקום המתאים.

    השבמחק
  2. יש לי ולדור כמעט אותם תחביבים אז גם ככה אנחנו אחת בתחת של השני חח אבל את צודקת, מתישהו יבוא משהו שימלא את החלל הריק. אבל כרגע אני ככה, מתפקדת רוב הזמן על אוטומט כמו בובה. אני כן משתדלת למלא את עצמי בדברים טובים, בקרוב אפרסם פוסט על ההישגים והתגליות האחרונות שלי בעולם משחקי הנייד (לא הדבר הכי תורם לעולם, נו טוב).

    השבמחק