יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

חלום

אני משאילה למישהי שהכרתי מתקופת היסודי-תיכון וכיום כבר לא בקשר איפור. היא משתמשת בזה ואז אני פתאום שמה לב שהיא פשוט זרקה את השפתון שלי על הריצפה, בלי לסגור אותו בכלל. נורא כעסתי והרמתי אותו, ניסיתי לסגור ואיכשהו בצורה קסומה ולא מובנת שקורת רק בחלומות הוא החליק לי לתוך הלוע היישר אל תוך הוושט. הרפלקס הוושטי פעל והוא נדחף אפילו עוד יותר פנימה, אבל הרגיש תקוע, מקשה עליי גם לנשום בגלל הנפח שתפס. התחלתי להילחם בלנסות "להקיא" אותו (ומנגד הרפלקס הוושטי דחף אותו עוד יותר פנימה) מה שיצר מצב שבו השפתון עדיין תקוע בוושט וכל הזמן זז וחוסם לי את קנה הנשימה, התקשתי מאוד לנשום וביקשתי עזרה אבל האנשים סביבי לא הבינו מה נסגר איתי וכשבדקו לא ראו או הרגישו שום דבר שתקוע לי בוושט, למרות שאני בטוחה ב200% שהוא אכן שם. בחלום הגעתי למיון ופשוט סוג של חירחרתי לי שם עד כמעט אובדן הכרה תוך כדי המתנה לרופא שיבדוק אותי, וגם כשהגיע רופא כזה הוא לא מצא כלום ואמר לי לחכות לבדיקת סיטי. איבדתי הכרה בחלום והתעוררתי במיטה כשאחד החתולים מיירר עליי ומנסה להעיר אותי.
חשבתי על זה שתכלס, הדבר הכי הזוי בחלום הזה הוא שהצלחתי לבלוע שפתון שלם.

2 תגובות:

  1. התחלתי לקרוא בלי לקרוא את הכותרת ולא הבנתי איך לעזאזל זה קרה...
    אני אוהבת לכתוב את החלומות מהלילה, משתדלת לעשות זאת בבוקר (אבל לא תמיד יש זמן). אני עושה את זה כבר כמה שנים, למרות שבשנה האחרונה אני קצת מחפפת.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת אני בדרך כלל לא כותבת, גם כי לא תמיד זוכרת הכל וגם כי אין כל כך קו עלילה לחלומות. אבל הפעם היה וגם זכרתי פחות או יותר את רובו, אז כתבתי ושיתפתי P:

      מחק