יום שני, 29 ביוני 2020

הצלחתי לקום ולצאת להליכה בבוקר, והפסיכיאטרית אמרה לי שאני נראת טוב יותר, ואני מקווה שבקרוב אוכל לקבל תעסוקה תומכת. היום או מחר הולכת לנסות להגיש בקשה לתביעת נכות כללית בביטוח לאומי (כי אני על הספקטרום וזה).
אני נהנת ממכשירי השמיעה החדשים שלי, ולאחרונה התחלתי ממש להיות בקטע של יוטיובריות שהרו בגיל צעיר ומגדלות את הילדים שלהן. האמת שאני לומדת מחלקן המון, ואני גם צופה ביוטיובריות שהן אמהות בוגרות (20+).

3 תגובות:

  1. היי - באיזה מכשירים את משתמשת? אני משתגע מהמכשירים שלי, באמת. התחלתי לפני כעשר שנים עם זוג קטנים שהיו תקועים לי בתוך האוזן, ובשלב מסוים, במיוחד בקיץ שגעו אותי לגמרי עם אי הנוחות, גירודים והצורך לנקות כל הזמן. עברתי למכשירים אחרים, כשהבטריה בחוץ מאחורי האוזן. בהתחלה זה היה נוח, אבל אז נאלצתי לשנות קצת את הקליטה - יותר באסים. והקיץ הגיע, שלא נדע.
    אני שמח שאת פעילה ודואגת לעצמך ולזכויות שלך. אני מכיר אנשים שלא עובדים בכלל עקב מחלה נפשית. אני מקווה שגם את תזכי להתמקד בבריאותך ובגידול ילדייך עם הרבה אהבה, שיש בך.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אז המכשירים שלי הם נטענים, הם עלו לי דרך מכבי משהו כמו 2600 אבל אני אישית מאוד מרוצה. מכיוון שהירידת שמיעה שלי מאודדדד לא רגילה (הפגיעה השמיעתית נעשתה בעקבות מחלת ילדות שגרמה לדלקת קרום המוח, שאגב בישראל יש חיסון נגדה! ממליצה בחום להתחסן כדי להימנע מתסמיני הלוואי האלה). אז המכשירים לא באמת נכנסים לאוזן אלא מתלבשים עליה כמו מן אוזניות כאלה? ואז המיקרופונים עצמם נכנסים לתוך תעלת האוזן... זה מאפשר לתכנת כל מכשיר בהתאם לכל אוזן (כל אוזן אצלי היא שונה) פלוס לווסת את האיכות שמיעה דרך תוכנה על המחשב או אפליקציה בסמאטפון שזה ממש מגניב. האוזניות שלי הן Audeo M ak של חברת Phonak ויש להן אפילו בלוטות' שמתחבר לטלפון ויכול להעביר מוזיקה ושיחות ישר אל המכשיר כמו באוזניות אז זה עוד פיצ'ר נהדר בהן.
      תודה רבה אני עכשיו מנסה למצוא עבודה ולקבל את השירותי שיקום שמגיעים לי, מקווה שאצליח.

      מחק
    2. תיקון שם של האוזניות (משום מה לא תפס את כל מה שכתבתי):
      Audeo M90 עם כיפה מפלסטיק של חברת Phonak

      מחק