יום שישי, 17 ביולי 2020

לא תעמוד על דם רעך.

הבעיה בקורונה היא הרבה מעבר לקריסת המערכתית וההנחיות הבעייתיות והממשלה שמתנהגת בחובבניות.
הבעיה היא שהזמנים האלה פשוט מציפים את כל הגועל נפש בחברה שלנו.
אנשים אומנם עוד לא גונבים כי אין להם מה לאכול או עושים טרור אנריכיסטי חסר רסן, לא ברור אם נגיע לזה למרות שאנחנו בדרך הנכונה לשם,
אבל ההרגשה היא שהמוסר והאמפתיה פשוט הולכים ואינם.
זה מתחיל בכל אלו שמנסים לשכנע את עצמם והאחרים שמנסים לכפות עלינו דיקטטורה דרך לבישת מסיכות ומעקב אחרי חשיפה לחולים. אז הם מסרבים להסתובב עם מסכות או למדוד חום או אפילו להישאר בבית שיש להם תסמינים כי "אין דבר כזה קורונה". אוייש סתמו את הפה כבר, אתם לא יודעים כלום, בני כמה אתם? 40? 50? 60? היה לכם מספיק זמן לחשוב על החיים ולהבין שאתם לא יודעים דבר וחצי ממה שקורה סביבכם, תרדו שנייה מהעץ שטיפסתם עליו לאף אחד לא אכפת מהחיים המשעממים שלכם בחור המזרח תיכוני הזה וכל עוד אין לכם כמה ביליוני דולרים בקניינכם גם לאף אחד לא יהיה אכפת. אף פעם.
וזה ממשיך בכל האנשים האלה שחושבים, "אוקיי אז נדבקתי בקורונה אבל זה כולה הצטננות, החיים ממשיכים, מה כבר יקרה אם אני אצא החוצה או אשלח את הילד לגן?"
אז שלחתם את הילד לגן ועכשיו הגננת שלכם מתה. (סיפור אמיתי).
שמחים????
אה וגם כל החכמולוגים האלה שהאמינו לכך ש"ילדים לא נדבקים" ואז הילד או התינוקי שלכם העלה חום ולקחתם אותו למיון כי לא האמנתם שזאת קורונה ולא סיפרתם דבר לצוות. (סיפור אמיתי).
טפיי עליכם, אמן והרווחה תיקח לכם את הילד בדקה הראשונה שהשביתה שלהם תסתיים ולא תשרצו יותר בחיים. שהגועל נפש החינוכי הזה לא יתפשט הלאה. אתם יודעים שעכשיו מערכת הבריאות קורסת ויש מחסור חמור בצוותים רפואיים אבל על הזין שלכם שעוד אנשי צוות וחולים ידבקו נכון??? הכל מגיע לכם כי אתם כל כך מיוחדים וחכמים וטובים. לא אתם סתם חתיכת חארות, חוליגנים, אתם מתנהגים כמו ילדים בגן ובטח ובטח לא אחראים מספיק לגדל ילדים משלכם.
ואתם שצריכים להיות בבידוד והולכים לקופת החולים כמו כלום. (סיפור אמיתי) אוקיי קורונה יכולה לפגוע במוח אבל לדעתי אמא שלכם הפילה אותכם כשהייתם קטנים. עכשיו הכנסתם את כל הצוות, כולל הרופא, שנחשפו אליכם ומנעת מעוד מאות אנשים טיפול ויחס שזקוקים לו יותר ממכם כי הכנסתם את פאקינג כל הצוות הזה לבידוד. וכל זה היה נמנע אם הייתם מפעילים שיקול דעת קטנטןןןןן ופשוט מרימים את הטלפון, או מבקשים ממישהו להרים עבורכם! אפילו כבדת שמיעה כמוני עושה את זה בקלי קלות מה התירוץ שלכם? אין, אתם סתם טמבלים ואף רופא לא יוכל לסדר את זה אז למה כולם מסביבכם נדפקו.
ואתם אלו שמורידים את המסכה בסופר אחרי שנכנסתם, בין אם אתם עובדים בו או באתם "רק לקנות משהו קטן". באימא שלכם??? את מי אתם דופקים פה, את הזקנה שיש לה חמישה ילדים ועשרה נכדים שמתפללים עליה כל יום שתישאר בריאה? את הילדה הקטנה שסיימה לפני שבועיים כימו כי חלתה בסרטן ואימא שלה קפצה לסופר לקנות לה משהו טעים כי היא בקושי אוכלת? את הקופאית שחולה בסוכרת נעורים מאז שהיא ילדה קטנה ומחכים לה בבית שלושה ילדים? את מי אתם דופקים?!?!! אה???? העיקר חלקכם לובשים גם כיפה או שמים פעם בחצי שנה תפילים מי ישמע צדיקים גדולים. נראה איך הכיפה או התפילין יעזרו לכם אחרי שהפצתם הנגיף בסופר (שכמובן לא ידעתם שאתם נושאים כי הרגשתם בסדר גמור) וגרמתם לעשרות משפחות להיות באבל.
אה, מה, אלא החיים אתם אומרים? אנשים מתים?
אז בואו צדיקים נראה מה יש לתורה להגיד על הנושא הזה:
א. "לֹא תַעֲמֹד עַל דַּם רֵעֶךָ"
ב.וּשְׁמַרְתֶּם אֶת חֻקֹּתַי וְאֶת מִשְׁפָּטַי אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה אֹתָם הָאָדָם וָחַי בָּהֶם אֲנִי ה'"
אז אנשים לא נכבדים ולא יקרים בכלל. לא לובשים מסכה? לא נשמעים להנחיות? לא נשארים בבידוד?
מעניין לה' את התחת מה התירוץ שלכם או באיזה סרט אתם חושבים שאתם חיים, על החוק בתורה עברתם.
והדם של האנשים על הידיים שלכם.
"אה נו זה החיים אנשים מתים" טפיי עליכם יא גועל נפש של קיום, בזבוז אסטרונומי של חמצן ואמצעי קיום, כמה נמוך מוסרית צריך לרדת כדי להגיד דברים כאלה. חבל שאף אחד לא מסתכל לכם בעיניים ולא אומר "חבל שזה הם ולא אתה", נראה אם האסימון ירד, כי כל מה שאכפת לכם ממנו זה רק אתם אתם ואתם. המיץ של הזבל זה מה שאתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה