יום שלישי, 30 בינואר 2018

עדכונים

אתמול:
ביליתי קצת עם אחותי האהובה ליאל, ישבנו ושתינו משהו חם בבית הקפה ליון ואז טיילנו קצת בסביבה. עשיתי עוד עגיל, כרגע יש לי 3 (השאיפה היא ל5, 2 בכל אוזן + הליקס באחת האוזניים P: לא נראה לי שיש בעיית צניעות בזה מלבד העובדה שזה כנראה מרדני ומוזר חח בכל אופן אפשר להסתיר עם השיער בבית הכנסת ושאר המקומות, או אפילו להסיר זמנית).
אחרי זה נסעתי לרמת החייל לבקר במשרדים של בעלי לפני שהם עוברים (עברו היום). מקום יפה, השוק צפון ממש חמוד (אם כי יקר). עכשיו הם עוברים לאזור השלום, אז יהיה לו יותר קל להגיע לעבודה, הוא ממש מתרגש. הבנתי גם ששואפים לפתוח באזור עוד מסעדות, מקווה שזה נכון (: אתגעגע ל"יפני" אבל... (כרגע המקום היחידי בארץ שמוכר אוניגירי ואנקו, נמצא בשוק הצפון ברמת החייל. מומלץ בחום! המחירים אצלו דווקא סבבה).

היום לא הלכתי לפסיכולוגית, לא הרגשתי טוב והייתי צריכה לישון.
אח"כ אמא העירה אותי והרגשתי טוב יותר (גם לא ממש רציתי לבלות את כל היום במיטה בבית) אז יצאנו קצת לזמן איכות. אכלנו בבית קפה ואיכשהו נגררתי איתה לשופינג... וקניתי שתי חצאיות ושתי שמלות חדשות... ;;;;;;
קפצתי למספרה וקבעתי תור לצביעה למחר.
סיימתי ראוט נוסף של יוסונג והשגתי את הסוף הנורמאלי, עכשיו אתחיל להשיג את הסופים הרעים (יש 5-6 לא זוכרת במדוייק).
קפצתי הביתה והכנתי פופקורן לצפייה עם שי היום, יצאתי מהבית עליתי על אוטובוס אבל אז גיליתי ששכחתי את הנייד. ירדתי בתחנה קרובה וחזרתי הביתה, לקחתי נייד, ואז שי התקשר אלי ואמר שצפוי לו ביקור בית אז זה מקצר את השעות צפייה שלנו. החלטנו להעביר את זה למחר אחרי המספרה.
אז עכשיו אני מסדרת קצת בבית ועוד כל מיני עניינים.
מחר היום שלי יראה ככה:
9:30 מספרה
11:00-14:00 צפייה עם שי באוברלורד
15:30-21:30 עבודה
ביום חמישי אני עובדת בבוקר (ומקווה ללכת לקניות אחרי) וגם ביום שישי.

(נראה שהחיים שלי חוזרים לטיבם עכשיו שחזרתי לקחת את התרופות בזמן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה