יום חמישי, 2 ביולי 2020

טוב אז הבת שלי רשמית נעמדת והולכת! אני אמא גאה מאוד.
הגשתי את הבקשה לתביעת נכות כללית ועל הדרך גם בקשה לקבלת סל שיקום, שמעתי מחברה שלי שגם הגישה בקשה לביטוח לאומי להכרה בבן שלה כעל הספקטרום שאישרו לה ממש מהר אבל מצד שני מכיוון שמדובר בילד קטן הוא גם לא היה צריך להיות נוכח בועידה ואני כנראה אצטרך להיות נוכחת אז יכול להיות שיקח לי קצת יותר זמן לקבל את ההכרה שלי.
על הדרך אני מנסה גם לקבל שירותים מהתפתחות הילד ומהרווחה. התפתחות הילד דווקא נשמעים לי ממש סבבה ויצרו איתי קשר והסבירו לי דווקא מאוד ברור מה צריך למלא ואפילו לא צריך להגיע לסניף עצמו אפשר לשלוח במייל וזה ממש נחמד.
הרווחה דווקא יותר בעייתית ואני יודעת שעכשיו יש אצלם המון עומס ובעיות תקציב אבל... כן היחס בסניף של העיר שלי אליי היה די לא לעניין ואני מתכוונת לערב את הצוות הטיפולי שלי בזה שהוא מקסים ומוכן לעזור לי לקבל את מה שמגיע לי. בכל זאת שילמתי 5000 שקל על אבחון רק בשביל שהרווחה תכיר בי כאוטיסטית ותספק לי את השיקום שמגיע לי, אני מבינה שיש להם בעיות אבל מבחינתי אני צריכה לדאוג לתא המשפחתי שלי ואני לא מסתדרת כל כך טוב לבד אז אני ממש צריכה את התמיכה והליווי הזה. מבאס לי שאני נתקעתי על עוסיות כל כך לא נעימות שמסרבות לתת יד ולעשות את עבודתן המקצועית אבל גם זה קורה, אני מקווה שאצליח לגייס מספיק תמיכה כדי להרוויח את הזכויות שמגיעות לי ושעשיתי את כל המאמץ הזה עבורן.
בפן החברתי אני פחות פעילה חברתית כרגע ואין לי גם כל כך קבוצה שם בחוץ שאני משתלבת בה (הכוונה לקבוצה שהיא לא וירטואלית), אבל אני כן מתחילה לדבר יותר ולתקשר יותר כפי שאפשר לראות פה מהפוסט אז אני חושבת שהמצב דווקא בשיפור ואני לא יודעת אם ומתי אשתלב בקבוצה כל שהיא אבללל חוץ מעבודה אני ניסיתי גם לשלוח פרטים למספר מסגרות התנדבותיות ואני מקווה מאוד שיצא מזה משהו טוב. אני רוצה לנסות לצבור ניסיון בעבודות משרד ועם המכשירי שמיעה החדשים שלי זה יכול להיות מאוד אפשרי כי סוף סוף אני שומעת דברים וזה מדהים. אז כן אני מקווה שבקרוב מאוד אוכל לכתוב פה על או על עבודה או על מסגרת התנדבותית כל שהיא ומקווה שמצפים לי עוד הרבה דברים טובים, וכמובן עוד ציוני דרך משמעותיים של הבת המתוקה שלי. אצרף פה תמונה של הקטנה 😊


3 תגובות:

  1. את לוחמת אמיתית וכל הכבוד. מאחל להשגת כל זכויותייך במהרה והרבה הנאה ממשפחתך.
    אגב, כדאי לכתוב כותרת לכל פוסט במסגרת הכותרת. כך ניתן יהיה לקשר אל כל פוסט בעתיד

    השבמחק
    תשובות
    1. לקחתי לתשומת ליבי את ההערה על כותרות, אשתדל ליישם.

      מחק